Hey søde læsere

Jeg går ind i en tid hvor jeg har en masse følelser i kroppen, og jeg gik og tænkte hvorfor føler jeg mig forelsket når jeg ikke ser nogle? Jeg har en følelse af forelskelse, oplevelser og nye eventyr. Som i noget rigtig spændende.

Jeg sagde til mig selv “what going on”?

Og kom i tanke om nååå ja det var præcis sidste år på denne tid, at jeg datede en fodboldspiller fra usa som på det tidspunkt var på fodbold Camp i England.

Jeg kan huske jeg vågnede op til en besked fra en virkelig lækker gut på insta! Med et blåt flueben og tænkte hvad er dog det! Det fandt jeg hurtig ud af.

Denne lækre mand skrev jeg med i lidt tid og han var virkelig vild efter at se mig. Men jeg holdte igen og ville gerne lære ham bedre at kende. Nå men jeg tog chancen efter mange advarsler fra moster og mor og tog afsted efter vi havde skrevet sammen nogle uger.

Jeg kan tydelig huske da jeg stod op den morgen, det var en weekend og mine trænings booty camps var startet dengang. Og alt var bare i fuld gang herhjemme.

Jeg tog mig et bad og gjorde mig pæn uden for meget, et par høje sko og så var jeg klar til at flyve

Jeg tog faktisk et stille og rolig sæt på hvor jeg så naturlig smuk ud uden at ligne en dulle!

Flyveturen var ret hurtig og da jeg ankom var hans tlf slukket! Han havde forklaret mig adresse og jeg skulle tage en vogn!

Da jeg var i lufthavnen gik jeg hen og fik hjælp og lånte deres tlf og ringede til Meridien hotellet og de sagde der ikke boede nogle med det navn!

Jeg fik den ondeste hjertebanken og tænkte fuuuuck jeg skulle have lyttet til min mor og moster!

Jeg rystede og tog straks min tlf og ringede til min mor og prøvede at holde klumpen i halsen. Et kort øjeblik følte jeg mig så dum!

Hun beroligede mig og sagde jeg lige skulle give ham en chance og ellers tage flyet retur igen.

Imens vi taler ringer han og det viser sig hans tlf var gået død under en kamp han så. Og han bestilte så en vogn til mig og det tog fanme 1,5 time før jeg ankom! Jeg lavede i Gatwick og han boede lige midt i London centrum på det vildeste hotel!

Da jeg kom ind af døren på hotellet stod en næsten 2 meter høj flot mørk mand og tog imod mig, han stod med helt åben mund og sagde “Wow its actually the First time in my life i see such a natural Beauty”

Og jeg var stadig lidt halv fornærmet og sagde at jeg altså lille skulle i bad efter den svede tur han gav mig i lufthavnen! Shit jeg blev nervøs derude!

Da jeg havde været i bad skulle vi på en fancy restaurant der hed Novikov og der mødte vi en masse spillere fra Chelsea og vi tog videre med Pedro Rodriques og hans nye flirt.

Vi måtte faktisk gå fra stedet fordi Pedro var halv fuld tror jeg og blev ved med at drille mig og hive mig i håret og det bemærkede min date, så han ville gerne hen et sted hvor vi kunne have mere ro og tid sammen.

Jeg har også billeder af dem men det ville være lidt offensivt at ligge dem ud. Jeg havde nemlig nogle kvinder der mente jeg blokerede dem fordi jeg løj.

Men læsere , i kender mig, og jeg blokere kun folk hvis de er modbydelige mod mig , min familie og mine venner.

Jeg blev vækket med morgenmad på bordet og det var så lækkert , aldrig har jeg følt mig så prinsesse før.

Efter vi havde spist aftalte vi at jeg blev en dag mere så vi tingede og aflyste flyet og bildte dem ind jeg ikke kunne nå det , total eventyr haha. Så vi gik ud hånd i hånd og han viste mig hele London .

Han købte denne fine trøje til mig i Adidas butikken, eller jeg valgte den selv han havde et kort hvor han fik alt gratis og sagde jeg kunne vælge alt det jeg ville. Meeen igen er jeg ikke grådig og valgte blot 1 bluse.

Ja som i kan de her under så havde jeg den på den dag og lavede et fint match med mine stiletter. Han var SÅ høj at jeg var tvunget til at have stiletter på!

Ej men altså da vi gik der hånd i hånd og gik London tyndt, det var så romantisk at gå der og det var koldt og når mine fødder gjorde ondt så bar han mig. Der var tidlig julestemning og ja jeg blev sku forelsket på den London Night.

Han var så gentleman og han spurgte endda om jeg kunne på at gifte mig med ham? Hvor jeg sagde nej og jeg skulle kende ham bedre først. Vi havde det vildeste sex i den weekend! Sorry men shit det var godt! Aldrig har jeg oplevet noget lignende som i ALDRIG! Det hele var som et eventyr og vi blev ret hurtig glade for hinanden. Lidt for hurtigt !

Da jeg skulle hjem havde vi ligget og puttet hele natten og snakkede om vi skulle ringes ved når jeg landede.

Han ringede da jeg kom hjem og vi holdt kontakten vedlige men det udviklede sig ikke, altså vi mødtes på Valentins dag her i Kbh i år men havde altså ikke lyst til sex der! Han ville gerne g jeg gad ikke, synes ikke han havde vist nok interesse og jeg tog mig selv i i en periode at ligge alt for udfordrende billeder op for at gøre ham jaloux, Come on Joy 14 år!

Ja han skriver engang imellem og han er altså lidt underlig i sit mindset så det var ikke noget jeg ville bygge videre på.

Han skal kunne mere end spille fodbold og have penge, han skal også vise mig kærlighed og vise interesse og at jeg er en han vil bruge en masse tid med. Og kan han ikke se, så er jeg væk fra det.

Men sikke et eventyr og ja jeg fik mig lige en hurtig forelskelse der

Relaterede indlæg

Svar

Din email vil ikke blive vist til andre end dig. Required fields are marked *